Pera01 7 aylık oluyoruz ve ek gıdaya bi türlü alışamadık ağzını kitliyor resmen dişte çıkarıyor o yüzdendir diye kendimi avutuyorum ama bi yandan da çok üzülüyorum sütüm yetersiz kalırsa diye of napcam ya bi akıl verin bana