Defneipekmom Merhaba tecrübeli annelerim.Kızım 4 aylık 2 gün önce soğuk aldım.Benden ona geçti.Kızım sabahtan beri hapşıyor.Öksürüyor.Ateşi çok şükür yok.Doktora gitmeli miyim ya da evde uygulayabilecek doğal yöntemler var mı?