Valla bu destekli uyuttugunuz için böyle sözlerine ben artık inanmıyorum. Eskiden annelerimiz ananelerimiz sallaya sallaya uyutuyolarmıs, 45 dk da falan uyanmıyomuşuz biz. Annem hep anlatır sallardım besıgıne koyardım 2-3 saat uyurdunuz dıye. Ananem kaç torun büyüttü o da aynı şekilde sallayıp uyutuyoduk uyuyolardı diyo. Eskiden bebekler destek bilmiyomuymuş yeni mi çıkmış, destekli uyuduğu için böyle falan diye uyku danışmanları sürekli söylüyor. Ben artık buna kesinlikle inanmıyorum, uyumak istediği zaman evde davul da çalsa 2 saat uyudugu da oluyor, bazen uzun uyucak dedıgım zaman 30 dk da uyandığı da oluyor. Sadece farkettıgım kadarıyla 8-9 aylarda uykuları bıraz daha oturuyor, annem de hep derdi üzülme kızım 9. Aydan sonra uykuları uzucak uykuya düşkün olucak diye.