Serracik Mrb anneler 15 günlük bebegim var yüzü isilik oldu git gide de çoğalıyor bildiğiniz krem varmı kullanipda memnun kaldığınız ne yapmam gerek acaba tşkler smdiden
Asell19 Serracik duş aldır hergün. Yaptıramazsanda Pamuğu ılık suyla ıslatıp silebilirsin. Doktor bana hametol krem yazmıştı ama kullanmak istemedim duş alınca geciyor
Ozge23 Serracik başkasına iyi gelen krem sizin bebeğinize iyi gelmeyebilir bence tavsiye üzerine ilaç kullanmayın doktorunuza danışın mutlaka
espalp Serracik en güzeli duş ama biz bepanthol sürüyorduk çok kızaran yerlerine hemen sönüyordu azcık bile sürsek 🙏🏻
Smrgzl Serracik canim bnm kizimda oldu ne kullndysak gcmedi doktrada gtrduk ustelik cok kasiniyrdu ve kanamaya basladi nerdeyse tavsiye uzerine bi krem aldik ama bzimkine kimisi isilik dedi kimisi bebek egzamasi acaba senin bebisin hngsi gtrdunuzmu doktra
Ndderdem Serracik bana doktorlar gecer dıye vermedıler bır sey 1 aylık oldugunda daha kotu olmustu yüzü. Cocuk doktoru fucıdın travacort ve fito kremı karıstırıp sur dedı oyle geçti 1 hafta sürdüm dahada tekrarlanmadı. 1 aylık olmasını bekle bence sende bıde doktoruna sor tabi.
Ccanik Serracik göbeği düştüğü bilmiyorum ama bizimse öyleydi hala bile var 2,5 aylık olduk ben tuzlu suda buldum çareyi ara ara hala yapıyorum hayat eve serum fizyolojik aldım şiringayla çekip vücudunu siliyordum. En iyisi eski yöntem