Oğlum için ilk adım ayakkabısı olarak vicco alacağım daha önce alıp kullananınız var mı ya da başka bir marka kullanıp memnun kalan önerisi olan varsa çok sevinirim oğlum şuan 11 aylık elinden tuttuğumuz da yürüyor tek başına da tutunarak yürüyor 20 numara hafif bol oluyor sizce 21 numara alsam daha mı iyi olur tam yürümeye başladığında