Sevgili anneler hepinize merhaba , bebeğim 23 aylık ve hâlâ mama içiyor. Mama içmesi yemek konusunda da iştahsızlık yapıyor.Mamanın artık faydası olmadığını biliyorum ancak nasıl bıraktıracağımı bilemedim. Bu durumu yaşayıp mamayı sonlandırmış anneler bana yardım ederseniz çok sevinirim.