Karpuzlu_lolipop benoyleuygungordum_ 7 buçuk aylık hala 0-6 kullanıyor 6.18 aldım emmiyor ağzına büyük geliyor 🥴
benoyleuygungordum_ kolonyalimendil shshhdfd bende bundan korkuyorum ya. Birde Philips avent kullanıyoruz hani alıp boşa gitsin istemiyorum 🥲
Karpuzlu_lolipop benoyleuygungordum_ hayır arıyo Atıyor geri klavyem bozuk geri üst yere çıkamıyorum yanlış yazınca silemiyoeum 🥴🥺
benoyleuygungordum_ Zeynepsametaras bende ondan korkuyorum e küçük kullansa nolur ki yani zararı olur mu
Svgcarim Meleklianne benimki de 13 Aylık aynı şekilde diğerini kabul etmiyor öğürüyor sadece dişini kaşıyor atıyor nasıl alıştıracağım acaba yada bir zararı var mı ki
minikmucizem34 benoyleuygungordum_ benimki almadı öğürdü durdu her verdiğimde şimdi mecbur 0/6 ya devam
birtatlivera benoyleuygungordum_ ben 7. Aya başlar başlamaz geçtim büyüğüne. Damak yapısı, büyüklüğü vs ona göre tasarlanmış. Diğeri çok ufak kalır. Ben aynı marka üst modele geçtim hiç yabancılık çekmedi emdi. 🌸