esrsren hayır kolik ve gazlı olmak farklı şeyler. Kolik diyebilmek için haftanın en az 3 günü, o günlerde de ortalama aynı saatlerde susturulamayan ağlama krizleri olursa kolik oluyor. Yani ağlamasının bir düzeni varsa. Mesela benim bebeğim aşşırı gazlıydı bir de kolikti. Gaz ağlamaları öyle böyle susuyordu çarşafta sallamak, arabada gezdirmek, kucakta hoplatarak gezdirmek gibi gibi. Ama kolik saatlerinde asla susmazdı. Haftanın 4 günü akşamları 7de başlardı krizleri en iyi ihtimal 9-10 gibi susardı. O sırada ne yaptıysak da işe yaramazdı susmasına