ecegunes Merhaba. Bebeğime anne sütü yetmeyince mama kullanmaya başladım. Sma aldık ama çok gaz yapıyor. Önerebilecepiniz mama var mi?
Soldierofallah ecegunes hipp kullanıyorum sma aldık bebeğim hem kabız oldu hemde çok gaz yaptı çok ağladı 800 g boşuna almış olduk başkasına verdik
Derya0655 ecegunes evolvia deneyebilirsiniz. Biraz deneme yöntemi oluyor mama. Hangisi iyi gelir bilinmiyor. Bizde 3.mamada bulduk iyi geleni
sevilk İlk sma kullandım o kadar kabızlık yaptı ki neye uğradığımızı şaşırdık. hipp combiotic kullanıyorum hiç kabızlık sorunu yaşamadık çok şükür bebeğim zaten kendisinden çok gazlı o yüzden mamayla alakalı olduğunu düşünmüyorum
ecegunes sevilk ben sadece anne sütü verince gazlanmıyor o gün rahat geçiyor. Ama mama verince çok gaz oluyor sürekli ağlıyor
sevilk ecegunes beni sadece 1.5 ay emdi sonunda sütümde bitti zaten şuan 3 aylığız hangi mama olursa olsun illa ki gaz oluyor ne yazık ki 🥹
EmeLSGROGLU ecegunes aptamil prosyneo. Aptamil gaz yapıyor diyenler haklı bizde de yapıyor ama prosyneo olanı sindirim sistemi için özel geliştirilmiş . Hem prebiyorikli hem de probiyotikli. Kesinlikle tavsiye ediyorum . Bütün mama markalarını denemiş insan olarak…
Fatma0651 Aptamil kullanıyordum güzeldi gazda yapmıyordu ama son zamanlarda kakasını rengi değişmeye başladı bebelak geçtik ve düzeldi gazınıda çıkarıyor severekre içiyor