eylulannesii Elfzmra bende de sürekli oluyordu genel cerrahiye gittim antibiyotik ve parol vermişti sıcak suyla masaj yap ve bol bol emzir demişti doktor
koalamlaben Bende süt kabarcığı oluştu, önlem alınmazsa mastit oluyormuş. Bir öneriniz var mı, yardımcı olan cikarsa sevinirim çok acılı zor
Elfzmra koalamlaben doktora gitmediniz mi ben ilk farkettiğim gibi gittim antibiyotik verdi ona rağmen aynı ama
Maman koalamlaben sürekli emzirin sağma şansınız varsa sağın birde gün içerisinde iki üç kez duş alın sıcak suyla masaj yapın geçer inşallah benim de oldu bebeğim emerken dişlerimi sıkardım çok acıyordur 🙄
koalamlaben Maman emziriyorum , sagmaya da çalışıyorum ama o kısımlardan süt falan çıkmıyor evet çok sancılı zor ☹️