LadyGugu çok geçmiş olsun her anlamda, gerçekten kardeşi olsun mantığıyla yaklaşmak çok büyük haksızlık, yeni doğan çocuğun özellikleriyle de büyüğe mi küçüğe mi haksızlık olduğu zamanla belli oluyor, aslında bir süre bunları düşünmek yerine kafamı meşgul edecek bişeyler bulsam doğruyu yapmış olacağım ona karar verdim. Anne olduktan sonra diğer birçok bireysel beni ben yapan özelliğimi kaybettiğimi düşünüyorum herkes gibi anne oldum başka sıfatlarım yokmuş gibi hissediyorum ve gelecek hayallerimi hep annelik üzerinden kurmaya başladım o yüzden de 2. Çocuk olmayınca eksik anne gibi hissediyorum sanırım. yavaş yavaş anne olmadan önceki bene odaklanmalıyım . Böylece çocuğumla da daha sağlıklı düzgün vakit geçirebilirim