Znpmd İnsanlar konuşuyor maalesef bana tek çocuk felakettir diyen bile oldu 🫠 başka bir gönderiye verdiğim cevabımı beğenmişsiniz, orada da bahsettiğim gibi kardeşim benim en büyük derdim. Ben tam 1 yaşındayken kardeşi de olsun diye dünyaya getirmişler, 26 haftalık prematüre doğmuş. Annemin tabiri ile onun doğduğu gün benim çocukluğum bitmiş. Hep sorunluydu, ruhsal sorunları büyüdükçe derinleşti. Almanya’da doğdum büyüdüm, doğup büyüdüğüm kente gidemiyorum, çünkü hala orada ve şiddet eğilimi var. Babmın kafasını yardı gözümün önünde zamanında. Bunların hepsini bilen kişi bana tek çocuk felakettir sakın çocuğunu yalnız bırakma dedi. İnsanlar beyin yerine oturma uzuvları ile düşündükleri için böyle saçmalıyorlar, fazla takmamak lazım. İsteyen 1 yapar, isteyen 2 yapar isteyen 3, istemeyen hiç yapmaz.