Eda038 Kızlar 6 gün önce doğum yaptım sadece 6 kilo gitmis ya bu kilolar nasıl gidecek Allah aşkına ben 58lee hamile kaldım 73le doğuma girdim .
Soldierofallah Eda038 ben korse kullandım hiç göbek kalmamıştı emziriyoruz diye bazen anneler her bulduğunu yiyor bol bol su için yağlı hamur işi uzak durun verirsiniz insaAllah
lceLady Eda038 daha cok yeni. Odemde var. Sabredin gidecek. Bol bol emzirin o cok fayda sagliyor kg vermede. Birde bol su icin Ben ilk gebelikte 1 sene 30 kg 2.gebelikte 6 ayda 25 kg 3.gebelik 2 ay oldu dogum yapali 12 kg verdim
Eda038 Soldierofallah Ay dikislerine zararı olmadı mı nasıl rahat ettin kız ben korsesiz dayanamıyorum ağrıyor
Soldierofallah Eda038 hayır ağrım olmadı aslında o takılı diye daha rahat kalkıp oturdum hatta görümcem ikiz doğum yaptı daha hastanede takmıştı korkmayın dikislere bı zararı yok uyurken çıkarıyordum sadece