Kızlar 5 aylık oğlum var . 2 saatte bir 100 cc içerdi . Son 4 gündür 4-5 saatte bir o da zorla 120 cc anca içiyor . Aşırı salyası var dişi kaşınıyor ondan mı ek gıdaya başladım daha yeni belki de ondan bilmiyorum.Umarım geçicidir . Kilosu da 6 kg kilo verecek diye korkuyorum .