Hulyamiran Arkadaşlar merhabalar bebeğin beş gün sonra bir yaşına girecek ancak çok çok iştahsız ne yapacağım bilemiyorum süt arada mama veriyorum ama yeterli oldum ya katı gida da ise sadece 1 ,2 lokma yiyor durumumda olanlar var mı önerisi olan var mı
aysegultuna Hulyamiran devletin karşıladığı iştah açıcı takviye vitamin içerikli bi şurup verdi doktor. Benm bebeğm 8. Ayından beri su bile içmiyordu. Şuan 20 aylık. son 1 aydır kullanıyorum en azından su içip salatalık karpuz falan yemeye başladı 😔 yani bize birazcık iyi geldi deneyeblirsnz.. Polivit adı sarı kutuda