Gizmuss Merhaba arkadaşlar sizde benim gibi emzirirken telefonla uğraşıyor musunuz ben vicdan azabı çekiyorum bir şey olacak diye ne yapmalıyım sizce
Sndr15 Gizmuss evde genelde yalnız olduğumda bende telefona bakıyorum 😃sonuçta bebeğim kucagimda ve onu tutuyorum yani düşme gibi birsey olacağını düşünmüyorum ki insaallah ta olmaz 😅
[silindi] Gizmuss Ne gibi bir şey olabilir ki. Çok fazla almayın telefona arada bir göz teması kurun güvenli bağlanma sorunu yaşamayın sadece ☺️
cimcime1018 Gizmuss Telefona bakıyorum ama onun benim yüzüme baktığını görünce bırakıyorum çünkü beni izliyo 🥲 Ben de ona bakıyorum göz göze duruyoruz
[silindi] Gizmuss Bende mama verirken bakıyorum yalan yok ama göz temasından da kaçınmıyorum gözlerini kapatınca bakıyorum genel olarak
tuanamoms_07 Gizmuss eğer uyanıksa ona bakıyorum elini saçlarını falan okşuyorum ama uyuyorsa bende telefona bakıyorum