BongomyaPrensi Kızlar Biz 5 temmuzda tuvalet eğitimine başladık ama hala kaçırıyor tuvaletini kaka tutuyordu aştık gibi onu ama çişini hala kaçırıyor gece bazı günler kuru bazı günler 3 kere çamaşır değiştiriyorum 1 ay olucak artık çoktan alışması gerekmiyor muydu gün içinde de çişim geliyor diyor yarısını küloduna yapıp diğer yarısını tuvalete yapıyor bazen ise tamamen yapıp sonra çiş yaptım diyor 🙄 nerde yanlış yapıyorum napicam anlamıyorum. Misafirliğe gidemiyorum geçenlerde komşuma gittik pat diye yaptı yüzlerce kez sorma rağmen 🙉 yaşadığım utancı bilemezsiniz tabi ki çocuktur ama çok çekindim. Bezi tamamen çıkardık hayatımızdan eğitime geçtugimizden beri hiç takmadık. Napicam kızlar napmaliyim bı yol gösterin ha bide mesela gün içinde gidip çişimizi yapalım diyorum hayır diyor gelmek istemiyor hiç bi şekilde yaptıktan sonra geliyor 🙄
papatya_1125 BongomyaPrensi tuvalet başında sıkılıyor olabilir mi??ya da korkmuş.bir anne burda tecrübesini paylaşmıştı pozitif tuvalet eğitimi diye.sabitlere bakın isterseniz
Mom0008 BongomyaPrensi çocuğunuzu iyi takip edin tuvaleti geldiği anları az çok anlarsınız o anlarda götürün onun söylemesini beklemeyin bizimde 1 ay olacak neredeyse arada kaçırmalar oluyor tabi
Abf BongomyaPrensi biz de 3 temmuzda başladık ama olmadı bı turlu, 30 aylık oğlum, arada söylüyor ama çoğu kez yapınca söylüyor, oyun falan oynuyorsa hiç oralı değil zaten, bez takmaya basladim 2 gündür, zamanı var herhalde ,yoksa kafayı yiycem..
BongomyaPrensi Mom0008 ayy sevindim çevremde kime anlatsam bizimki 3 günde alıştı diyorlar bende acaba sıkıntı bende mi diyordum demekki normalmiş
Mom0008 BongomyaPrensi normal canım net alışması 6 ayı bulur hani söylemesi tuvalet düzeni oturtması vs sıkıntı yapmayın
BongomyaPrensi Abf nasıl ikna oldu peki bez takmaya ben bez takalım dedim hayır dedi asla kabul etmedi ztn niyetim de yok tekrar takmaya dünden beri ilk gunler gibi sürekli götürdüm kaçırmalar daha az oldu bakalim inşallah güzelce geçiririz bu süreci
BongomyaPrensi Saresi bi ara aştık gibi oldu kaka yapınca güldük hoşuna gitti ama sonra tekrar tutmaya başladı şuan yine tutuyor hatta dün gece 4. Gündü kaka yapmadığı gece aniden uykuda anne kakam geliyor dedi ıkınmaya başladı hemen uyandırıp tuvalete götürdüm. Anne bir sürü kakalar gördüm dedi yani ruyasinda kaka görünce yapası gelmiş uykuda yapıyordu az kalsın hatta biraz kaçırdı 🙉😂😂. Milletinki uyur Gezer biizmki uyur kaka yapan 😂😂
Saresi BongomyaPrensi 😂😂😂 uykuluyken aslında farkında olmadan da yapıyorlarmış o sersemlikle. Bizim 12 gün oldu kızım asla tuvalete yapmıyor. Tutuyor tutamadığı çok azıcık kısmını çamaşırına yapıyor
biranneikievlat BongomyaPrensi Bizdede hala aynı durumlar oluyor. Nokta kadar ya da ufak bi daire boyutunda kaçırıyor anne çişim geldi diyor. Misafirliklerde ben söylemesini beklemiyorum çok hareketli olup durarak yapabileceği şeyi kıpır kıpır yapıyorsa, oğlumu hemen lavaboya götürüyorum. 3 yaşını doldurup 4 yaşından gün almasına rağmen hala bi anne bebek çantası kullanıyorum ve içerisinde gittiğimiz yerşerde gündüz uykusu yapması gerekirse diye al açma boyutunda yıkanabilir alez taşıyorum. Bizde 10 Şubatta başlamıştık hala ara ara oluyor yani. Birde ben gece uyumadan önce bir tam bardak su içerse 2-3 arası o uyurken lavaboya götürüyorum ve çişini yapıyor sonra geri yatırdığımda direk uyuyor. Havalarsıcak haliyle çocuklarımızda çok susuyorlar bu sebeple yeme miktarını ve su içme miktarını gözlemleyecek şu sıklıkta tuvaleti gelebilir öngörüsünde bulunmanız mümkün.
BongomyaPrensi biranneikievlat gecleri çok kaciriyor özellikle dediğiniz gibi çok su içince gece 3 kere üst baş değiştirmek zorunda kalıyorum Gece kaldirinca ağlıyor kalkmak istemiyor bir ağlama ki sormayın bunu nasıl aşabiliriz bazen tutuyor bazen de sabaha kadar 3-4 kere yapıyor şuan havalar sıcak yapsa da sorun olmuyor ama havalar soğuyunca napicam bilemiyorum siz nasıl bir yol izlediniz
biranneikievlat BongomyaPrensi Birde tuvalet sıklığını ve bu sıcaklardaki değişimini gözlemlemeniz için böyle bi yöntem önerebilirim ben eğitime ilk başladığımda kullanmıştım.  İnşaAllah resmi yüklemeyi başarabilmişimdir. 🤷🏽♀️
biranneikievlat BongomyaPrensi Geceleri uykudan 1 saat önce suluğunu saklayın diyor uzmanlar ama bu sıcaklarda pek mümkün olmuyor. Ben genellikle azar azar sık sık veriyorum. Uykudan hemen öncede rutin haline getirdi. Normal su bardağının 3 te 1 i kadar veriyorum sonra uyutuyorum. Gece 2-3 arasına kadar anca tutuyor bende o aralarda onu uyandırmadan kucaklayıp klozete götürüp yaptırıp geri yatırıyorum. Uyku saatine çok yakın vakitlerde çok su içtiyse, sabit 9 da uyutup 12-1 arasında götürüyorum ve 2-3 arasında bir daha götürüyorum. Ama illaki götürüyorum götürneyip uyuyakaldığımda sabaha karşı sanırım yapıyor.
biranneikievlat BongomyaPrensi Ağlamasının sebebi uykusunun bölünmesi o yüzden olabildiğince uyandırmadan tuvalete götürürseniz belki alışabilir gece tuvalete gitmeye. Oğlum yavaş yavaş alıştı bazen çişini gelmesi sebebiyle uyanıyor susadım diyor ama “gel bakalım bi çişimizi yapalım sonra su içeriz” diyorum ve çişini yapınca çoğunlukla su içmeden uyuyor.