Zeyneppppp ben süt sağma pompasının biberonu diye kullandım meme reddi yapmaz diye
Ama hangi biberon olursa olsun içinden süt çabasız geldiği için yenidoğan bebeklerde meme reddi yaşatıyor bence
Sonra mamayı bıraktım, gerektiğinde kullanmam gerekirse kaşık biberon ile veriyorum