mamas_boy rstoglu10_cnr kaç aylık bebeğe verdiler o kremi acaba ? bir de adı nedir ve nereden temin ettiniz ?
rstoglu10_cnr mamas_boy bizimki 45 günlüktü biz Salih selman da yaptık orda verdiler tamamen doğal olması için ama furracin kremi eczaneden reçetesiz temin edebilirsiniz direk pipiye değil beze sürmeniz lazım antibiyotikli bir krem sabah akşam şeklinde
rstoglu10_cnr mamas_boy kantaron ve papatya suyu da aktardan aldık papatya suyu temizliği için kantaron onarması için
mamas_boy waffle-seven-anne ne tesadüf bizimkisi de 2 ay 27 günlük. biz de bugün sünnet olduk. ilk pansumanı 6da yaptık biraz zorlu da olsa. sizin de bebeğinizin pipisi hala parlak kırmızı mı ?
waffle-seven-anne mamas_boy biz de 7 gibi yaptik saat .3te doktor kremini surmustu. Evet bizimki de parlak ve sisti baya doktora sordum sismesinin normal oldugunu soyledi
rstoglu10_cnr waffle-seven-anne herkesin doktoru farklı ben birşey diyemem bizim doktor direkt sürmeyin etkili bir krem tahrişe sebebiyet verir dedi sabah akşam bezine sürüyoruz bağlıyoruz o şekilde gidiyor krem ama kantorpnu direk pipiye sürüyorum bende
waffle-seven-anne Sndr15 hayir cok sukur hic bisey olmamis gbi. Ilk 5 saat zordu . Hele ertesi gune hicbiseyi kalmamisti