Brcmmmmmm Kızlar 4 temmuzda sezaryen oldum ilk on beş gün kanamam oldu sonra renksiz akıntıya dönmüştü. Şimdi tekrardan başlamış bugün neden öyle oldu normal mi?
kubraselcuk Brcmmmmmm ne durumdasınız acaba? Bende 10 temmuzda sezaryen oldum kanamam aynı şekilde biter gibi oldu tekrar başladı hala da az az geliyor normal mi acaba
BirTim Brcmmmmmm 40 gün boyunca kanamam oldu, sadece bir gün kesildi ertesi gün yine aynı şekilde devam etti. Doktorum normal olduğunu söylemişti. 40 günden sonrada akıntı olarak devam edecek yavaş yavaş azalacak demişti..