Merhabalar arkadaşlar çocuğum 28 aylık ve konuşmuyor anne baba dede anneanne babaanne aba ami mama gitti bitti çiş 😁 mavi yeşil pembe mor attım gaga buf(muz) birde kedi köpek horoz inek sesi cikarabiliyo bukadar ama cümle kurması yada farklı kelimeler çıkarma çabası hiç yok TV izliyor malesef ben bununla alakalı olduğunu düşünüyorum ve bugün itibariyle TV nin fişini çektim kelime ses kartları sipariş verdim gelmek üzere size sorum benim çocuğum gibi olup doktora götüren varmı dil konuşma terapistine götürmeli miyim dilini çevirip konuşmak için çaba göstermiyor ama şunu da düşünüyorum dilinde bir problem olsa hiç kelime soyleyemezdi degilmi fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var