Yaklaşık 3buçuk aylık bebeğim normalde akşam 9da uyuyup sabah makul saatlerde uyanıyordu. Ama son 1 haftadır 7-8 arasında uyuyup sabah 5te uyanıyor ve bana gülücükler atıyor yani gerçekten uyanmış oluyor 😞 dün akşam da 7buçukta uyudu ben 8 gibi altını alırken uyandırmaya çalıştım ve uyandırdığım için çok ağladı hemen memeyle tekrar uyudu. Bu sabah da 5te yine bana gülüyordu 🥹 ay ne yapıcam nasıl yapıcam sabah çok zorlanıyorum 😭