Kızlar doğum yaptım kırkımda hemen spiral taktırdım. İki hafta yoğun kanamam oldu sonra bitti. 10 gün sonra yine kanamam oldu 6 7 gün(regl diye düşünüyorum) yine 10 gün sonra bugün kanamam oldu. Ara kanama olacağını duymuştum ama hep böyle mi gidicek yoksa yeni diye mi? Tecrübeli arkadaşlar yazabilir mi?