yagmuryss bestiron veriyorum ama hiç bi şekilde çıkaramıyorum bide kıyafetlerini 30da yıkıyorum hepsi pamuklu 40ta bile yıkasam çekiyolar hemen. O yüzden ben çıplakken içiriyorum😁. Zaten havalar sıcak hep bodyle geziyo evde. Bezini değişirken 2dk atletini çıkarıyorum bestiron içiriyorum kusarsa falan diye 5dk bekleyip sonra bodysini giydiriyorum. Bazen kusturuyo çünkü.