CmreKSidar Dikişlerin biraz üst kısmı karnımın içi çok acıyor basına gelen var mı ? 40 günden sonra kontrolüme gidemedim ama en kısa zamanda gideceğim sadece bende mi oluyor yoksa normal mi 4 buçuk ay oldu 🥺
Omeraslan CmreKSidar ilk on günde bütün acı ağrı geçmişti. Bazen ayaklarımı üşütünce sızlama oluyordu. Hepsi o kadar.
egee_momm CmreKSidar ben kendimi çok yorunca ağrıyor geçen doğum sancısı gibi bir girdi 1 saat sancı çektim resmen 🥹
Yineben CmreKSidar ilk sezeryan hic yok gibiydi nerdeyse sabki doğum yapmamış gibiydim. Ama ikinci sezeryan benim anami aglatti hala daha aci Ağrı oluyor 5 ay oldu bende kontrole gidemedim , en kisa zamanda insallah 🤦🏻♀️
sadekahve_bitter CmreKSidar üşütmüş olabilirsin yada idrar yolu enfeksiyonu bnce biran önce doktoruna görün 🙁
CmreKSidar egee_momm benim dikişlerim hiç acımıyor ama bu karın içi anlatamam kızda kucağımda sürekli oraya tekme atıyor aşırı arttı
CmreKSidar Yineben ben dikiş yerinde acı hiç hissetmiyorum hemen ayaklandım da ama bu karın içinde acıyı anlayamıyorum kızımda kucağımda hep ayaklarıyla oraya vuruyor iyice dayanılmaz oldu🥺
CmreKSidar sadekahve_bitter doğurdum doğuralı dikiş acısı yok ama bu karın içinde acı hep oluyor randevu bulsam hemen gideceğim özelde yine randevu bulamıyorum çokta yoğun bir hastane çocukla gidip saatlerce beklemek istemiyorum
silaa66 CmreKSidar enfeksiyon falan kapmışsındır canım belki baktır ne olur ne olmaz kendini yorduyorsan da olabılır
Lidia CmreKSidar 6 ay önce doğum yaptım hiç ağrı sızım olmadı ama sezaryen dikişim son 2 aydır ağrımaya başladı 🥲
Minikkuzum1999 CmreKSidar Valla 5 ay oldu sezeryan doğum yapalı daha karnımın içi ağrıyor bazen kızım eliyle flan vuruyor çok acıyor geçmedi gitti
gnsbsk CmreKSidar benim de 4 ay 22 gün oldu doğum yapalı. Bebeğim yatarken bazen ayağıyla vurunca bile sızlıyor. Annem de rahminden ameliyat olmuştu. Normal böyle olması diyor. Onun kaç sene geçti üzerinde ara ara oluyormuş 🤷🏻♀️