Ezonunannesi2012 Kızlar sabah bi kalktık kızımın burnu akıyo öksürüyor gözleri yaşarıyor kırmızılaşmış gece de huzursuzdu zaten üşüttük çocuğu 😔 doktoruna yazdım ama geri dönmedi henüz ne yapabilirim sizce. Az önce ıhlamur içirdim iyi gelir diye
1aysekaplannnn Ezonunannesi2012 hastaya illaki vücudunda kırgınlık vardir da yinede bı sağlık ocağına götür bnim kizimda oksuruyodu sağlık ocagindaki doktor bir surup vermişti hemen geçmişti bekleyince geçmiyor çünkü kendi kendine