9aylıkken yutak daralması vardı ilaçlı hava tedavisi yaptık. Doktora tekrar kontrole gittiğimizde iyi durumu sorun olucak bişey yok dedi. Şuan 10 aylık fakat devamlı su içerken boğuluyor ve emziğini ememiyor 2 emiyor çıkartıyor nefes alıyor ağlıyor geri koyuyor ağzına ve ağzı açık uyuyor. Böyle bir durum yaşayan varmı? Geniz eti olabilir mi?