ArvenMom atlasssbebek doktorun bilgi vermesi lazım yada kendini iyi hissettiğin zaman ben doğumdan hemen bi iki gün sonra taktım
Deletedmom_112 atlasssbebek ben 10. Gün dikiş aldırmaya gittiğim de, doktora sorduğum da artık takabilirsin demişti.
atlasssbebek Deletedmom_112 dikiş aldırmak mı benim dikişim gizli dikiş artık dikişler öyle oluyor diye biliyorum
Deletedmom_112 atlasssbebek benim her iki uçta birer dikiş vardı ortası ise yapıştırmaydı, her doktorun ve hastanenin dikişleri farklı oluyor.