Benim kızım ilk 2 ay Aptamil kullandı 3.ayda smaya geçtik şuan 12 aylık ve halen sma kullanıyoruz bizimki çok içtiği için anne sütü de olmadığı için çok sık alıyoruz malesef trendyoldan alıyorum gayet uygun oluyor eczaneler çok pahalı malesef ki .
Özellikle 800 gram uygun oluyor genelde.
Kilo alımı ise aptamilden çok çok iyi maşallah diyelim en az 1 kilo aldırırdı ayda ama şuan tabiki 1 yaşına girip yürümeye başladığı için kilo alımı yavaşlıyor artık