Dnddd Kızlar işe başlayacağım diye buzluğa süt koymuştum ama biraz daha geç başlayacağım. Sütlerin saklama süreleri geçmeden çıkarıp sütlaç yapsam olur mu acaba boşa gitmesin, ya da farklı ne yapabilirim
yigithanmom54 Dnddd ya bilmiyorum ısı değmesi ne kadar sağlıklı olur bence yavaş yavaş bebeğinize içirin daha sağlıklı olur böylesi
Aslicamm Dnddd pişirmeden nasıl yapacaksınız anne sütünün pismemesi gerekiyo 38 derece üstünde içindeki proteinlerin yapısı bozulmaua basliyo
tekbasimabakiyorum Dnddd sütlaç olmaz ama muhallebi yapabilirsiniz pirinç unu ve anne sütüyle. Aynı şey tat ve içerik olarak 😊
Umutluluk Anne sütüyle sütlaç mı ☺️ilk defa duydum çok şaşırdım .Anne sütü normal süt gibi değil ki nasıl olacak o
edafmo Dnddd benim arkadaşım süt banyosu yaptırmıştı, ne işe yarar bi ritüel midir yoksa sağlık açısından faydası var mıdır bilmiyorum ama 😂
tuanamoms_07 edafmo bende süt banyosu yaptırdım çünkü öylece dökmek istemedim bir arkadaşım da bebeğin tenine iyi geliyor yumuşak olur deyince yıkadım 😂 isilik geçirmiştik az bişey kalmıştı onlar geçti mesela bence işe yaradı
Ucansupurge Dnddd Anne sütü pisirilmez. Max ne olur su ile koyu bir muhallebi yapilip ilidiginda, ilik anne sütü ile kıvamı acilabilir.