Arkadaşlar merhaba bebeğim 5,5 aylık anne sütü almıyor diye mama ve ek gıdaya başladık
gece sadece mama verip uyutuyordum. eskiden gece sadece 2 kez uyanan bebeğim şu an gece 4-5 defa uyanıp mama istiyor içip uyuyor sonra tekrar uyanıyor buna çözüm olarak olarak ne yapmam gerekiyor doyurucu bir ek gıda versem daha mı iyi olur sizce bu konuda bilgisi olan , aynı şeyleri yaşayan var mı