Bende HiPP kullandım bir süre gaz falan yapmadı sadece fiyatından dolayı bebelac golda geçtik hiç bir fark olmadı gayet güzel içti onuda sonra onunda fiyatı uçtu şuan normal bebelac içiyor 11 aylık olacak hala bir sıkıntı yok bence deneyin bir bebelac gold olanı