Günaydın hanımlar daha önce de post açmıştım. Kızım 18 aylık oldu ama gece beslenmesini kesemiyorum bir türlü. Son 1 2 haftadır iyice memi diye tutturdu 1-1 buçuk saatte bi memi diye ağlıyor gece sakinleşmesi de zor oluyor o yüzden kesemedim hâlâ. Yatmadan önce emziriyorum ama uykuya girmeden beşiğine koyuyorum pat pat pış pışla uyuyor ama gece yine sık kalkıyor. Sizler nasıl kestiniz gece beslenmesini veya benim gibi hala kesemeyen varmı aranızda