Kızım 16 aylık azı dişlerini patlıyor diye huzursuz sanırken boğaz enfeksiyonu geçirdiğini fark ettim. Hemen doktora tabi aynı zamanda ishal ve kusmamızda var. Antibiyotik başladık perşembe akşam. Cumartesi hiç yemediği için serum takviyesi verildi. Bu arada azıların 3 tanesi tam patladı. Sorun şu ki asla yemek yemiyor mama içmiyor. Günde tek öğün mama alıyor onu da şırıngayla ağzına akıtıyorum. Çok yoruldum. Nolur birisi geçici olduğunu söylesin. Tekrar yemek yemeyecekmiş gibi geliyor artık.