Bu uyku sorunu beni bitirecek. Bi gün uyusa bi gün uyumaz. Zaten sadece kucakta uyuyor. Demin ağlama krizi geçire geçire zor uyuttum. Yatırıyorum ağlıyor kaldırıyorum ağlıyor, meme almıyor.. Dün bakıcı adayımız geldi , biraz bizimle vakit geçirdi. Bu çocuğun uyku düzeni hiç kalmamış cık cık cık yaptı. Zaten çocuk durmuyor, herkesin de böyle eleştirmesi tak etti artık canıma. Ben de bu konuda baya doluyum☹️