Yeni doğum yaptım sezeryan ile en az iki yıl beklenmeli diyor doktorlar zaten bende istemiyorum hemen yasmin daha önce kullandım şişkinlik ve kilo yapıyor bende bide her gin hap içmek istemiyorum üç aylık iğnelerden memnun olan varmı yan etkileri neler ?