Kendime uygun bir doğum kontrol yöntemi bulamıyorum. 2. Doğumumu yaptım. İlkinden sonra spiral taktırmıştım ama bu doğumumdan sonra adet kanamalarım çok arttı. Hormonluda tamamen kesiyo diye okudum çok kararsız kaldım. Tecrübesi olan var mı hormonlu spiralde veya başka memnun kaldığınız korunma yöntemi var mı