Alparslanasil Eda Taşpınar deri altında yağlanma yapıp döküntü yaptı bende. Bebe yağı en mantıklısı tabi yine +30 faktörle beraber kullanılmalı tek başına olmaz. Ucuza satılan kakao yağlarından da uzak durun, leke yapıyor. Ayrıca solaryumdan da uzak durun yaşlanmak istemiyorsanız, çok tehlikeli.