Lina2023 2 aylıkken kanlı kaka ishal olarak doktora götürdüm rota virüsü tanısı kondu 4 aylık şuan geçen yinr oldu doktora götürdüm süt alerjisi dedi bana 3 hafta diyet verdi sadece anne sütü alıyor şimdilik kan ishal yok bakalım tekrar götürcem ne diyecek