busrayigitt aylarimiz aynı benim kizimda 10 bucuk aylık. Emekleme yok bir bacagini digerinin altindan cekemedigi icin ilerleyemiyor 😅 tutunup kalkma bizdede yok. Ellerimizi uzatarak kendini kaldirmasina yardimci oluyorum. Ayakta kalabiliyor biyere dayanarak bir sure ama dikkat etmem lazim devrilme ihtimali yuksek. Bide ellerimden tutarak yuruyebiliyor.