Hiç bir fayda etmiyo kestirmek çünkü hamilelik döneminde yükselen östrojen hormonu saç dökülmesini engelliyor doğumdan sonra normale dönen hormon hamilelik döneminde dökülmeyen saçların dökülmesine neden oluyor illaki dökülecek o saçlar tabi belli bir süre