Bebeğim 54 günlük. Tek göğsümü sagdigimda 100 CC süt çıkıyor. Kilo alımı iyi cisli bez sayısı da yeterli. Ancak emerken göğsünü cekistiriyor ağlayıp bırakıyor. Gaz sancısı da çekiyor. Ama acaba sütüm az mı diye sağım yaptım. Sizce 54 günlük bebek için salgılanan süt miktarı iyi mi?