Gerçekten benim kızım gibisi var mı tek miyim?
Gündüz sallarsam toplam 3 saat uyur gece de 2 de uyanır sabaha kadar uyumaz 7 de uyur 7:40 geçe en geç 8 de uyanıyor böyle böyle akşam olur gece olmasın istiyorum artık uyumazsa kiloda alamaz büyüyemez diyorlar zaten zayıf çok mutsuz yorgunum milletin çocuğu gece uyumasa gündüz gündüz uymasa gece uyur birini seçer yani ama bence biz tekiz böylesine nasıl dayanıyor bilmiyorum çok uykum var çok gazı yok gece uyandığında çok mutlu gülüyor oyun istiyor saaatlerce uykusu gelince başlıyor mızmızlanmaya ama uyumak istemiyor