Keremikoom mışlıı oynayacak , kreşe gidecek , psikologdan destek alacak zekasında sorun yok ama kendi dünyasında ihtiyaç duymuyor konuşmaya onu oradan çıkartım bize kazandıracağız inşallah sizde tek yük olsada gidin bır destek ıyıdır ama benimkinde hiç yok çok zorlanırsa mama, meme , baba. Oda senede lutf ederse bir iki kere