Buse_asya23 Merhaba kizlar , bebegim 5,5 aylik oldu. dun sabah uyandi bezini degistirmek istedim fakat bezii tertemiz cktii. hiç çiş kaka vs bsy yapmamis gece boyunca. bi anormallik yokt degilmi
Esraerdemserin Buse_asya23 oğlum 4 aylıkken benimde başıma geldi bu durum. O zaman hava bu kadar sıcakta değildi terlemiyirdu. Doktora danıştım. Devam ederse getir demişti ama.iki defa oldu bir daha olmadı. O zaman regl olmuştum regl olunca süt azaliyor diyorlar hakikatten azalıyor demekki normal saatlerinde emmesine rağmen hiç çiş yapmamisti demekki süt yoktu göğüste sizinde öyle olabilir
aklc1 Buse_asya23 benim kızımda yaklaşık 1 hafta öyle uyandı gün içinde de hiç çiş yapmadı ama sabah yataktan bit alıyordum bedeni kadar ter doktorumuza sorduk beslenmesi kilosu iyi korkulacak bişey yok demişti şimd havalar normalde dönüp terlemeyince tekrar çişli uyanmaya başladı siz gene de sorun doktorunuza ama biz böyle bişey yaşadık yakın zamanda
Dogacelik Buse_asya23 derin uyudugu donemlerde oluyor boyle. Uykularinin uzamasi cok guzel bisey kilo kaybi yoksa hic mudahale etmeyin derim. 🌸
Buse_asya23 Demoo aynen kafasi cok terlyor , bide gce pek mama vermym hzr uykuluyken emzrym dyorum . acaba doymuyor mu ?yani zaten ahım şahım bi stümde gelmyor
eez Buse_asya23 benim kızıminda yapmadığı dönem oluyor, Dr tekrarlarsa seni emmezse kg kaybı olursa bakarız suan herhangi bir sorun yok takipte kalalım demisti. İyi suan ara ara yine oluyor ama sorun yok çok şükür. Kendimce yapmamasinin sebebini gece hiç uyanmadan uyumasına yormuştum. Çünkü ne zaman uyanıp ayilsa 5 dkda bez dopdolu oluyordu
Buse_asya23 Esraerdemserin bnde ona yoruyorm o zaman bu gecede bakayim emzireyim snra birakinca mamasini vereyim bi bakayim sabah bez ne alemde ? insallah bi sorun yoktr ya
Esraerdemserin Buse_asya23 inşallah. Gündüz içinde bez sayısını takip edin. Bir sıkıntı varsa gündüz de yapmaz zaten. Gündüz yapıyor gece yapmıyor ise yetersiz beslenme. Gece gündüz yapmıyor ise ya az sıvı aliyir yada idrar yollarında bir sıkıntı olabilir.