Merhabalar. Bebeğim 50 günlük falan ve genellikle anne sütüyle besleniyor. Bazen 2 3 günde bir sarı kaka yapıyor, hemşire normal olduğunu ve anne sütüyle beslenen bebeklerde birkaç gün kaka yapmamanın normal karşılandığını söylemişti. Ara sıra dışarı çıktığımızda ise mama veriyorum ve aynı akşam 3 5 kere kaka yapıyor. Sütüm yetersiz olabilir mi ya da mama dokunuyor olabilir mi, yoksa normal midir? Bu arada kilo alımı iyi. Şimdiden teşekkürler :)