Asilmom_ Kızlar bebeğim bugün 4 aylık oldu ama yüz üstüyken kafasını biraz tutuyor sonra düşüyor ama kucakta hala kafasını tutamıyor ve bu durum beni üzüyor bebekleriniz ne zaman kafasını tuttu
Ftttmm Asilmom_ emzirme yastığına yüzüstü koyun. Ya da kendi göğsünüze yüzüstü yatırın. Reflü yatağınız varsa orda deneyin. Pilates topunda deneyin. Bebeğiniz nerde tolere edebiliyorsa yüzüstü durmayı o şekilde yapın. Fizyoterapist Ayşegül hanım var ınstada onun videolarını izleyebilirsiniz
Derya0655 Asilmom_ emzirme yastığı ile denemenizi tavsiye ederim. Daha rahat tutuyorlar. Güçlendikçe yastığı alır elinizle göğüs bölgesine destek vererek hareketi devam ettirebilirsiniz. Sevdiği objeleri koyun önüne takip ettirmeye çalışın. Gün içinde sık sık yapmaya özen gösterin. Zamanla tutacaktır
Mlkarzu Yüz üstü egzersizine ağırlık verebilirsin. Yere sevdiği renkli nesneleri koy yüz üstü yatır birlikte kitap okuyun mesela . Süreyi giderek arttırmaya çalış kronometre aç. Yine bir gelişme görmezsen mutlaka çocuk druna başvur 🌸🌸