EDefnemmm Aptamil kullandım bir buçuk ay çok gaz yapiyor Bebelac Gold aldım 3gun kullanıyorum sizce güzel mi kilo yaparmi
Umutluluk Benim bebeğimde yapmadı kilo bebelac .Aşırıda gaz yaptı .aptamil denedim oda kilo yapmadı . En iyi kiloyu evolvia yaptı ama oda aşırı kabız yapıyor . Sma ya geçtim onu deniycem şimdi