Arven-Perisi Uzun zamandır memeden kesmeyi düşünüyorum bir kaç kez denedim ama çok ağlayınca yenik düşmüştüm kafamın içinde bu durum vardı sürekli neden yapamıyorum neden korkuyorum nasıl basliycam ne olacak diye diye önce konuşmayı denedim anladı ve meme gidecek diye daha çok yapıştı geceleri daha çok uyanır oldu birde diğer memeyle oynama durumu var ki deli ediyor beni artık tahammülum.kalmadi 19 aydır uykusuzm kafamda saç kalmadi sürekli memede gözleri açık kendini oyalıyor çok seviyorum iyiki emzirdim çok şükür ama artık içimden bişey bunun bitmesini söylüyor zamanı geldi gibi. Neyse bu gece çok uykum var işler gucler derken kızımı uyutunca yatamadim 11e doğru yatmak istedim ve tabiki uyanmalari başladı habure habure emiyor koyuyorum besige kalkıyor derken cildircam artık eşim de uyanık içerde baktım olmayacak verdim ona oyala bişey yap ben iyi değilim diye neyse bı şekilde uyuttu sonra besige getirince geri uyandı uyku sersermi aldım kucağıma emdi ama uyumiyor oyalaniyor diğer memeyle oynuyor ama ben artık boynum.kopacak wc ye gittim kıyamet koptu ağlıyor falan geri geldim başladım ağlamaya çok doldum nolir annecim iyi değilim nolur bende uyuyim sen buyudun artık emzirmek istemiyorum çok yoruldum bende artık düzene girsin emmeden uyumayı deneyelim diye ağladım tutamadım eşim de halime acıdı aldı yine kucağına geçti salona ama çıldırıyor tabi beni görmesin diye gelme dedi bana kızdı ozaman vermiyorum ben uyutcam dayanacaksin ağlamasına dedi neyse biraz ağladı sonra şükür uyudu bakalim şimdi ama bundan sonra geri dönüş yok inşallah gündüzleri ben ugrascam geceleri eşim. Çalışıyor evet ama şöyle düşünüyorum 3 gün 5 gün neyse ne kahve içer vs ben 19 aydır böyleyim ama eninde sonunda bu iş olur artık kimseyi değil birazda kendimi düşünmek istiyorum çok yorgunum mental açıdan fiziken yardıma ihtiyacım var o yüzden eşime dedim birlikte bunu halledelim sende bende kizimizda rahat etsin çünkü çocuk içinde zor bağımlılık bu sürekli memede gece sürekli uyankyor uyku yok büyüdü artık 19 aya girdi 2 yaşına kadar isterdim ama içimde o gücü bulamıyorum sanki şimdi zamanı diye bir his var bunu basaricam Allah’ın izniyle gün ivinde kızıma çok sarilcam daha çok aktivite yapicam banyoda onunla havuza giricem yani meme değil herşey oyunla müzikle yine birlikteyiz bunu anlatcam nolur dua edin bana yoksa psikolojimi iyice bozacagim
Aybuke54 Arven-Perisi ah allahim çok zor durum ben ne yapacam acaba benimde kizim 3 aylik emiyor mamayi agzina bile sürmüyor biberon emzik falan surekli meme de sanirim ayni durumu bende yaşayabilirim ileri zamanda
tekbasimabakiyorum Arven-Perisi uzun süre anne sütü almış zaten maşşallah, bebekler çabucak anlıyor durumu bence, sen artık büyüdün büyükler başka süte geçer, mesela keçi sütü vs diye konuşmuştu arkadaşım 18 aylıkken bıraktırdı bir gecede
Noriye Aybuke54 o hic belli olmaz simdiden bence endise etme ve tadini cikar ben uyku egitimi verilen cocuklarin sabaha kadar meme istemedigini dusunuyorum bu birazda bize bagli sanirim yani denge kurmak lazim belki sen o dengeyi kurarsan mental olarak yorulmazsin demek istedim
Noriye Aybuke54 yani pekide oyle bir panikle yazmissinki surekli memede diye Bende ona istinaden yazdim gerekiz bir yorum oldu bnmki Masalalh ne guzel iste sagljkla buyusun
Dlaraozturk Sanki beni anlatıyorsun 🥺 kızım 20 aylık ve memede yaşıyor gecelerim zehir. Nasıl kesicem napıcam bilmiyorum. Bi kaç kere denedim ama yok anlamıyor. Allah yardımcın olsun inş kolay atlatırsınız
AnnaKarenina_ Dlaraozturk benim oğlumda öyleydi sirkeyi sürünce tiskindi bitti oğlum dedim ve pışpışla uyumaya başladı daha uzun uyuyo sirkeyi bi deneyin derim
Lavinserpil Dlaraozturk benimde kızım 20 aylık kestim bende geceleri meme ile uyurdu gündüzler i hep meme isteği dışarda olsak bile arkadaşım sabır taşı almış aktarda onunla bıraktırmıs bana da verdi onu sürdüm sanırım meme ucu acı oluyor bende meme ye tuttum zaten ağzının değmesi ile bırakması bir oldu meme pis olmuş annecim dedim 3 gün çok zorladı ama memeyi görünce de istemedi şimdi bir hafta oldu geceleri artık uyuyor
Arven-Perisi Dlaraozturk ben denedim bugün olmadı :( şöyle bı emdi önce garipsedi yüzüme baktı dedim bak artık sütun tadı değişti içilecek gibi değil guzelce konuştum sonra bidaha bı bakayım dercesine emdi tamam hiç umursamadı öyle acı acı emmeye devam etti 🤦