BoranSelcuk çok geçmiş olsun. Benim anneme de bir sene önce meme kanseri teşhisi konuldu. Hemde ileri evre. Ama şuan iyi şükür. Siz hiç canınızı sıkmayın erkenden fark edip doktora görünmüşsünüz. İnşallah kolaylıkla bu süreci atlatırsınız. Allah evlatlarınızla hayırlı sağlıklı uzun ömürler nasip etsin 🌸